Форум за електроника Форуми Форум за електроника

Форум за електроника
Български форум за електроника, ремонти, схеми, документация
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ГрупиГрупи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Service Manual Search :   Enhanced by: Jabse.com : българската търсачка
Start Stop Button
Иди на страница 1, 2, 3  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Обща електроника - General Electronics
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
tashko1966
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 08 Дек 2014
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Пон Дек 08, 2014 19:54    Заглавие: Start Stop Button Отговорете с цитат

Здравей те колеги,
много отдавана желая да си направя старт стоп бутон в моята кола. Много моля ако някой има опит или е правил нещо подобно ако иска да сподели опита си. Колата ми е Пасат 3 - бензин. Много ще съм ви благодарен.
Хубава вечер на всички.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Ditronix
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 15 Авг 2005
Мнения: 2791
Местожителство: Провадия

МнениеПуснато на: Пон Дек 08, 2014 20:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравей Вие, Колега. Мога да пре поръчам да си купи Те френска кола- те всички Те са с така Ва екстра- Старт-стоп бутон. Даже то ва не е екстра при тях, а стандарт Но оборудва Не.
_________________
Не е важно кой си,а колко струваш!

DRL модули за всички видове автомобили!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rikotech8
Активен потребител
Активен потребител


Регистриран на: 03 Дек 2013
Мнения: 52

МнениеПуснато на: Пон Дек 08, 2014 21:19    Заглавие: Отговорете с цитат

Колега, аз мога да ти направя.
Пре..ба ми се клемореда на моята кола и си направих старт бутон с реле и микроконтролер. От години работи перфектно. Със светодиот и защита срещу старт при запален мотот. Ако проявяваш интерес мога да ти направя и на твойта Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Данаилов
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 22 Яну 2004
Мнения: 136
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Дек 08, 2014 22:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравей колега и добре дошъл във форума.
Погледни тук http://bezkz.su/publ/shemy/dlya-avto/700146-touch-start-stop-engine.html
и http://bezkz.su/publ/shemy/dlya-avto/700173-sistema-dostupa-aktivacii-zazhiganiya-avtomobilya.html
Надявам се, че ще ти помогне или ще те насочи към това което търсиш.
Тук има много колеги с опит и могат да ти помогнат.
Успех в начинанието и кажи до къде си стигнал.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
tashko1966
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 08 Дек 2014
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Пон Дек 08, 2014 22:38    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за вниманието.
Имам интерес. Ако може малко повече информация или схема да видя какво си направил и дали ме устройва този вариант.
Поздрави.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
мульо
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 25 Ное 2004
Мнения: 929
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто Дек 09, 2014 15:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Микроконтролер на Пасат3? Какъв е смисъла?
Конструкцията на включвателя е такава, че се прецаква само секцията към стартера. За мен решението е бутон, който взема захранване от позиция "конакт" и подава на стартера. Завърташ ключа на първа позиция, после палиш с бутона.
Естествено остава проблема ако се натисне бутона при работещ двигател. Но едва ли е чак толкова проблем.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
DJ69VN
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 16 Мар 2008
Мнения: 3329
Местожителство: Варна, България

МнениеПуснато на: Вто Дек 09, 2014 16:12    Заглавие: Отговорете с цитат

мульо написа:
......... Естествено остава проблема ако се натисне бутона при работещ двигател. Но едва ли е чак толкова проблем.


Е това може да се оправи лесно с едно реле Smile
_________________
Analog Audio™ Quanterall.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Ditronix
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 15 Авг 2005
Мнения: 2791
Местожителство: Провадия

МнениеПуснато на: Вто Дек 09, 2014 18:33    Заглавие: Отговорете с цитат

мульо написа:

......Естествено остава проблема ако се натисне бутона при работещ двигател. Но едва ли е чак толкова проблем.


А, къф проблем...... Shocked Потрошен стартер и изронен венец на маховика чак пък като проблем да ги определяме.... Twisted Evil Задачката е много сложна и много трябва да се помисли по нея. Не току-така все още не всички коли имат тази опция. Процесор, съобразяване с куп условия при палене, отчитане на друг куп условия след палене, за да не се допусне завъртане на стартера при такава ситуация. При мен се иска натиснат съединител, ако колата е на скорост или/и натисната спирачка- така и все още не съм сигурен кога и защо ми хленчи за спирачката. Ако е в движение по наклон например- може и едва да пълзи- не меже да се пали, не може да се угаси ако е запалена. Бе не етолкова просто. Гъдел си е, но много трябва да се мисли, защото сакатлъците понякога са за пръв и последен път....За съжаление.
_________________
Не е важно кой си,а колко струваш!

DRL модули за всички видове автомобили!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
tashko1966
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 08 Дек 2014
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Вто Дек 09, 2014 19:44    Заглавие: Отговорете с цитат

Нямам нищо против да съм с микроконтролер за паленето на автомобила, само с реле и бутон не ми харесва. Можете ли да ми кажете този вариант http://bezkz.su/publ/shemy/dlya-avto/700146-touch-start-stop-engine.html дали ще върши работа. Прочетох статията, но малко се обърках из коментарите им. Грубо ми харесва като идея с малко забележки. Не ми харесва да е със сензорен бутон и това, че сигнала за запален двигател го вземат от датчика за маслото.
п.п Колега Ditronix ако няма друг с вашия аватар, аз ползвам ваш модул за DRL. Един колега Николай от Варна ми го монтира преди време и съм много доволен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Данаилов
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 22 Яну 2004
Мнения: 136
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто Дек 09, 2014 22:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Схемата за която питаш съм я правил с леки промени. Вместо сензорен бутон използвах нормален, свързваш едно съпротивление на входа и когато дадеш на маса се задейства. Сигнал за запален двигател взех от динамото вместо от датчика на маслото.
Алгоритъма на схемата е:
При натискане на бутона - светва табло
При повторно натискане на бутона - загася табло - и така многократно
Ако искаш да запали двигателя - натискаш съединител или спирачка (зависи кой педал ще използваш) и натискаш бутона - стартера ще завърти:
- когато запали двигателя - стартера ще спре да се върти
- при запален двигател не може да сработи стартера повторно
- ако по някаква причина не запали - стартера ще спре да се върти след 4 сек.
- можеш да повтаряш многократно докато запали или се изтощи акумулатора
- можеш да натиснеш бутона и да го задържиш и стартера да върти докато не запали двигателя или ти не спреш да натискаш. Това може да се наложи рядко при технически проблем или когато е много студено.
Когато запали мотора - за да го спреш просто натискаш бутона и всичко се изключва.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Потърси "Start Stop Button" в магазин за електроника Pulsator.bg : БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА над 90 лв.

Покажи мнения от преди:   
Потърси "Start Stop Button" в Интернет



Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Обща електроника - General Electronics Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница 1, 2, 3  Следваща
Страница 1 от 3

 
Към:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети