Форум за електроника Форуми Форум за електроника

Форум за електроника
Български форум за електроника, ремонти, схеми, документация
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ГрупиГрупи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Service Manual Search :   Enhanced by: Jabse.com : българската търсачка
Въпрос за Модул-Дневни светлини
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Обща електроника - General Electronics
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
rumen59
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 25 Окт 2012
Мнения: 16
Местожителство: гр. Пазарджик

МнениеПуснато на: Пет Ное 09, 2012 22:23    Заглавие: Въпрос за Модул-Дневни светлини Отговорете с цитат

Здравейте колеги ,
Закупих от този вид Модул-Дневни светлини :
http://cardrl.eu/cardrl%20-%20s.htm
http://cardrl.eu/CarDRL4S.pdf
Преди да го монтирам на колата реших да направя проба как работи.
За целта използвах като захранване регулируем
токоизправител "ТЕС 5828" от 0 до 60 V.
Модула бе захранен съгласно схемата и указанията на производителя.
Не се налага да го програмирам , защото има съответните Фабрични настройки, а именно
1....АКТИВЕН МОДУЛ
2....ЗВУК ВКЛЮЧЕН
3.....ФАРОВЕ НА 30%
4.....СРАБОТВА САМО НАД 13,0 V
При 13,0 V сработва нормално със звук ,крушката 1 БРОЙ /55 вата/която съм свързал светва на 100% и след 6 сек. светва на 30% Отпадне ли захранването Модула се изключва с звук. Тоест всичко работи нормално.
НО МЕ ОЗАДАЧАВА СЛЕДНОТО :
СЛЕД КАТО КРУШКАТА СВЕТНЕ НА 100% В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА 6 сек. ДОКАТО МИНЕ НА 30% НАПРЕЖЕНИЕТО ОТ 13,0 V СТАВА НА 33 V .ТАКА ПОНЕ ПОКАЗВА УРЕДА/волтмера/ НА ИЗПРАВИТЕЛЯ ???
А Амперметъра отчита от 1 А .....1,5 А
http://vbox7.com/play:80d5868137
Извинявам се за лошото качество на записа.
Ако може някой да го обясни ???
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
pamporov
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 02 Фев 2004
Мнения: 4939

МнениеПуснато на: Пет Ное 09, 2012 22:35    Заглавие: Отговорете с цитат

За "шашкането" на уреда, предполагам че е от ШИМ-а. А за 100% и 30%, май си попаднал на дефектна бройка, или нещо в програмата на PIC-a не е наред.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rumen59
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 25 Окт 2012
Мнения: 16
Местожителство: гр. Пазарджик

МнениеПуснато на: Пет Ное 09, 2012 22:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Според производителя - светват на 100 % и след това на 20% , 30 % , 40 % , 50% , 60% и т.н. в зависимост от програмирането .
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
jonov
Активен потребител
Активен потребител


Регистриран на: 23 Юни 2008
Мнения: 93
Местожителство: Комощица

МнениеПуснато на: Пет Ное 09, 2012 22:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Увеличаване чувствително живота на автомобилните лампи, при работа с редуцирана мощност, или на 100% с плавен старт.

Това значи че трябва плавно да палят а не на 100%
_________________
От Blizoo - бягай на далеч
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
rumen59
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 25 Окт 2012
Мнения: 16
Местожителство: гр. Пазарджик

МнениеПуснато на: Пет Ное 09, 2012 22:58    Заглавие: Отговорете с цитат

1.Активиране/деактивиране на модула. Възстановяване на фабрични настройки;
2.Избор на сила на светене – 20%,25%,30%,35%,40%,50%,60%,75%,100%
с плавен старт,100% без плавен старт;
3. “Follow TO Home” – изкл./5/10/20/30/40/50/60 секунди;
4. Включени/изключени звукови сигнали в работен режим;
5. Напрежение на стартиране – 12.6V/12.7V/12.8V/12.9V/13.0V/13.1V/13.2V;


Колега не е проблем в настройката ПЛАВЕН СТАРТ ИЛИ БЕЗ ПЛАВЕН СТАРТ на 100 % , а защо напрежението от 13 става на 33 V @

Exclamation Arrow Не се отговаря с този бутон Exclamation
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
jonov
Активен потребител
Активен потребител


Регистриран на: 23 Юни 2008
Мнения: 93
Местожителство: Комощица

МнениеПуснато на: Пет Ное 09, 2012 23:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Тоя изправител може ли да поддържа тока стабилен ?
Я го пробвай на акумулатор и виж как е , на мен ми се струва че като намалее товара - напрежението се вдига Sad
_________________
От Blizoo - бягай на далеч
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
gigant
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 23 Ное 2011
Мнения: 952
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Ное 09, 2012 23:12    Заглавие: За теста Отговорете с цитат

Под системите има по един светодиод, дето показва в какъв режим работи токоизточника. Твоя минава в токоограничение заради големия импулсен ток. Тези ТЕС-ове са гадни - имат свойството да си "повдигат" напрежението при вкл/изкл и при преминаване от режим CC към CV. Закачи един акумулатор за буфер и тогава тествай...

И моя съвет е да преправиш ТЕС-а за да отстраниш проблема с отскоците на напрежението. Много техника е заминала към кофата заради това им гадно свойство.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Ditronix
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 15 Авг 2005
Мнения: 2789
Местожителство: Провадия

МнениеПуснато на: Съб Ное 10, 2012 8:38    Заглавие: Отговорете с цитат

Гигантът държи ключа от бараката! Laughing Даже и с един електролит 5-10К микрофарада ще стане! Но и аз се чудя защо крушката светва първо на 100%,а после силата на светене се редуцира Question Не трябва да е така! Възможно е този отскок на напрежението да влияе,виж какво ще се получи като буферираш захранването с кондензатор или акумулатор. Тия модули са перфектни и не вярвам да си попаднал на куц екземпляр!
_________________
Не е важно кой си,а колко струваш!

DRL модули за всички видове автомобили!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rumen59
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 25 Окт 2012
Мнения: 16
Местожителство: гр. Пазарджик

МнениеПуснато на: Нед Ное 11, 2012 21:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Днес изпробвах Модула :
1...Захранване от Акумулатора на колата
2...Два броя крушки по 55 W
3...Без допълнително програмиране ....с фабрични настройки.
И резултата е следния ..........Работи и то ДОБРЕ
След запалване на колата и над 13,00 V Модула запалва крушките ПЛАВНО на 30% , след загасване Модула загасва крушките ПЛАВНО.
При работещ двигател и включен Модул напрежение е СТАБИЛНО...14V.
Явно колегата е прав...........Аномалията е от "ТЕС 5828"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
hidrazin
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 05 Мар 2008
Мнения: 1345
Местожителство: Казанлък

МнениеПуснато на: Нед Ное 11, 2012 22:10    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Увеличаване чувствително живота на автомобилните лампи, при работа с редуцирана мощност, или на 100% с плавен старт.

Плавния старт увеличава живота на халогенните лампи. Разлика с повече от 10% в захранващото напрежение намалява живота им, но няма значение. Все пак те са консуматив и съкращаването на живота им донякъде се компенсира от плавния старт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Потърси "Въпрос за Модул-Дневни светлини" в магазин за електроника Pulsator.bg : БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА над 90 лв.

Покажи мнения от преди:   
Потърси "Въпрос за Модул-Дневни светлини" в Интернет



Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Обща електроника - General Electronics Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Към:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети