Форум за електроника Форуми Форум за електроника

Форум за електроника
Български форум за електроника, ремонти, схеми, документация

Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ГрупиГрупи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Service Manual Search :   Enhanced by: Jabse.com : българската търсачка
Помощ за начинаещ
Иди на страница 1, 2, 3  Следваща

Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Форум за електроника Форуми -> Обща електроника - General Electronics
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Lost Horizon
Гост

МнениеПуснато на: Сря Апр 20, 2005 10:20    Заглавие: Помощ за начинаещ Отговорете с цитат

Здравейте .. аз съм съвсем начинаещ в електрониката иии имам нужда от помощ с едно усилвателче .. става дума за "Нискочистотен усилвател 100W" - Хоби Кит , каталожен номер 1560 (има го в страницата им www.hobbykit.dir.bg) .. проблема е , че като го пусна и пращи ужасно Sad .. свързал съм out с +-а на тонколоната , а gnd (до out-а) с - пак на тонколоната.. VCO с +-а на адаптора (12V , 1000mA) , а VCC с - на същия адаптор , между тия два входа има едно gnd ама него не знам какво да го правя Embarassed .. in-а съм свързал с двата +-а на един стерео аудио жак , а gnd (до него) с - на същия аудио жак.
Моля помогнете , не знам какво да го правя .. пък съм дал 17 лева за усилвателя Rolling Eyes
Върнете се в началото
RC
Опитен потребител
Опитен потребител

МнениеПуснато на: Сря Апр 20, 2005 10:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Lost Horizon, вярно си съвсем начинаещ Question
Как си представяш да захраниш 100W усилвател с адаптер на който пише, че евентуално може да даде в изхода си 1А (при 12V каква е мощността Question )
След това захранването на въпросния усилвател доколкото разбирам, е двуполярно Exclamation