Форум за електроника Форуми Форум за електроника

Форум за електроника
Български форум за електроника, ремонти, схеми, документация
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ГрупиГрупи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Service Manual Search :   Enhanced by: Jabse.com : българската търсачка
Устройство за подаване на ток на мотор.
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Обща електроника - General Electronics
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
milev
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 10 Мар 2005
Мнения: 319
Местожителство: Тополи обл.Варненска

МнениеПуснато на: Вто Май 19, 2009 18:03    Заглавие: Устройство за подаване на ток на мотор. Отговорете с цитат

Някой знае ли дали има схема захранване на инсталацията на мотор на 6V?
Искам да я ползвам вместо акумулатор докато му правя ремонт,защото в момента нямам акумулатор.Мотора е ИЖ Юпитер 3.Виждал съм такива станции за подаване на ток,но са доста скъпички,а за тоя мотор не си заслужава.

Благодаря предварително
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Stoy40
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 21 Окт 2004
Мнения: 3144
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто Май 19, 2009 18:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Сложи му бобина от от стар автомобил,Москвич или Жигула 12Волтова,после пали и с 4 батерии по 1.5Волта е от големите де,стига всичко да е изправно по електриката и центровката.След като запали,акумолатор не му трябва.Мотора дори пали и без акумолатор ако го юрнеш по-нанадолнището,гарантирам...Друг вариант е да си купиш 6Волтов сух акумолатор,като тия в ЮПС-те,на село един такъв пърпори 4-та година с подобен 6В/15Ач...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
milev
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 10 Мар 2005
Мнения: 319
Местожителство: Тополи обл.Варненска

МнениеПуснато на: Вто Май 19, 2009 18:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Всъщност там е проблема,че моторетката има някъде проблем.
Неможем да напрйм центрофката на единия цилиндър винаги прекъсва и за това питам за нещо подобно,за постоянно захранване докато го отстраним.Уж сменяхме чукчетата с нови,но пак нещо не е наред то и акумулатора пада постояно та за тва питам за устройство.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Stoy40
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 21 Окт 2004
Мнения: 3144
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто Май 19, 2009 18:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Чукчета,кондензатори и накрая бобинки...Ами ако има проблем електриката си трябва акумулатор....чакай малко двуцилиндрово 6 волтово ИЖ незнам да има.....
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
milev
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 10 Мар 2005
Мнения: 319
Местожителство: Тополи обл.Варненска

МнениеПуснато на: Вто Май 19, 2009 18:44    Заглавие: Отговорете с цитат

Еми има човек,и на мене като купувах чукчетата така ми казаха.Имам му и документите и там пише че e на 6V.Водят го точно ИЖ-Ю-3К двуцилиндров 350 кубика.Максимална мощност при 1700об на генеротора 45W.Така пише.
Бобините на колата са на 12V.Дали ще свършат работа?


еdit: с две чукчета е
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bvgdzk
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 31 Авг 2008
Мнения: 549
Местожителство: ВАРНА

МнениеПуснато на: Сря Май 20, 2009 3:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Че като ще му правиш ремонт какво ти пречи да използваш токоизправител някакъв да речем за 10-тина ампера ксато за начало .
_________________
няма сложни неща в техниката-трябва само да се досетиш и да ги направиш
акъл -полезен ми дай ---------пари сам ще си направя
Обучение за работа с PROTEL99
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
sbirov
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 11 Яну 2007
Мнения: 369

МнениеПуснато на: Сря Май 20, 2009 7:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Преди 25 години "летях" с такова ИЖ-е...Палех си го направо със зарядното.Имаше едни токоизправители за зареждане с превключване на 6 и 12 волта.Може да пробваш и със някое старо АТ компютърно захранване...
Ето и нещо за четене http://www.motoizh.ru/modules.php?name=News&new_topic=6
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
milev
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 10 Мар 2005
Мнения: 319
Местожителство: Тополи обл.Варненска

МнениеПуснато на: Сря Май 20, 2009 11:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Това със зарядното и на мене ми мина през акъла,но не съм пробвал,защото незам какви ще са последствията за зарядното,когато запали моторетката.

Мерси за информацията ще пробвам Very Happy Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
helios
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 23 Апр 2005
Мнения: 2944
Местожителство: Pirdop/Zlatica

МнениеПуснато на: Сря Май 20, 2009 18:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Не разбрах- след като запали звяра, генератара поема ли си функцийте или и той не е в час и трябва да имаш постоянни 6 волта от "вън"? Ако генератора работи, след запалването не ти трябва външен източник, само че при ниски обороти, ще ти гасне мотора, и няма да можеш да "виждаш" какво става при ниските обороти.
От токоизправител / зарядното демек/ ако е достатъчно мощно, си го палиш, без да се притесняваш за самото зарядно...
Абе, я си зареди акумулатара, и остави зарядното включено към него, докато правиш настройките...
Друг вариант, става с 12 волтов, добър акумулатор, но от тези, от които можеш да си "вземеш" 6 волта...ама, де ги такива вече?... Rolling Eyes
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
milev
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 10 Мар 2005
Мнения: 319
Местожителство: Тополи обл.Варненска

МнениеПуснато на: Пон Юни 01, 2009 11:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Така оправих електриката за сега като разкачих всичко освен захранването към бубините и с малко връткане на чукчетата го докарах палене.Уж го правя както е описано в книжката,но левия цилиндър е полумъртъв само от време на мреме се обажда,за сметка на това забелязах,че десния си пърпори даже и при по-драстична промяна на разстоянието на чукче наковалня.
Динамото работи проблема беше в едната четка,беше се откъснала.
Нямах време и кондензатор и бобина да пробвам за левия цилиндър,това другия път.

Искам да попитам дали няма схема за безконтактно подаване на ток към бубините както е на това клипче.
С тия чукчета много ядове.
Сменях свещи кабели,но без успех проблема остава да е в кондензатора или бубината.Не ми остана време и да разменя бубините и така да пробвам.
Понвече ме интересува сега дали има такава схемичка.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Потърси "Устройство за подаване на ток на мотор." в магазин за електроника Pulsator.bg : БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА над 90 лв.

Покажи мнения от преди:   
Потърси "Устройство за подаване на ток на мотор." в Интернет



Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Обща електроника - General Electronics Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Към:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети