Форум за електроника Форуми Форум за електроника

Форум за електроника
Български форум за електроника, ремонти, схеми, документация
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ГрупиГрупи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Търси в цяла България :   Enhanced by: Jabse.com : българската търсачка
Сервизен режим за TV ELITE 29EF73 - как НЕ ТРЯБВА да се пита
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Форум за електроника Форуми -> Модераторско кошче
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Филипов
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 01 Дек 2002
Мнения: 7601
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Вто Ное 18, 2008 23:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Просто всичко трябваше да си е написано по правилата и толкова. Още в ПЪРВИЯ пост. Който питащия така и не благоволи да редактира по правилата. Вместо това имаше тирада колко са велики с баща му.

Така и не стана ясно за какво трябваше сервиз и какъв беше проблемът, породил тази тема. Нито пък как е бил решен. И дали въобще е трябвало да се рови в сервизното меню.

Темата ще остане като паметник за безплодна дискусия и как НЕ ТРЯБВА да се общува в този форум.
_________________
Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една.
Ако двамата имаме по една идея и ги разменим, ще имаме по две!
Oтопление и ВиК. Интелигентни отплителни системи. Проектиране продажба доставка монтаж
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Yahoo Messenger
Poki
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 13 Юли 2008
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Сря Ное 19, 2008 11:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Добре 3 пъти се извиних, че не се бях запознал с правилата.

След това 2 пъти написах да изтриете темата, защото вече не ми е нужно, не съм го разпитвал баща ми какъв е бил проблема на телевизора и как го е решил, но щом е толкова необходимо, следващия път, когато питам нещо, ако има такъв, ще се запозная по-подробно с детаилите, макар и да смятам, че не е толкова необходимо, особено в този случай, в който просто ме интересуваше как се влиза в сервизен режим. Но щом такива са правилата, ще се съобразявам с тях вече.

А за това, че "имаше тирада колко са велики с баща му.", мисля, че сте в голяма грешка, господин Филипов. Никъде не съм съм казал че сме велики или нещо от тоя род, даже ако бях написал в първия си пост, че е техник и т.н., както повечето казвате че е трябвало да напиша, щеше да изглежда така, но единственото, което написах бе моя въпрос относно този телевизор. И след вашите нападки и опити за подигравки, мисля, че трябваше да ви изясна как седят нещата, за да сте наясно, че знам за какво ми е този сервизен режим.

И за да сме напълно наясно, доколкото разбрах има пусната тема в друг подобен на този форум, за същия телевизор, която НЕ е моя.

И пак ще кажа, моля изтрийте темата, или я заключете, както си решите, но вече не ми трябва търсената информация. Съжалявам, че въобще реших да потърся помощ, защото от много време знам за този форум, многобройни пъти съм намирал нужната информация тук, но до сега не съм си позволявал да пусна запитване, е явно не ми се отдава.

Довиждане и до нови срещи, приемете моите извинения, но също така се поставете и на мойто място, и ще видите, че и вие можеше да бъдете малко по-толерантни. Желая ви всичко най-хубаво, и не оставяйте с грешно впечатление, но нямам нищо против никой.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Филипов
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 01 Дек 2002
Мнения: 7601
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Сря Ное 19, 2008 12:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Ти на неразбрал ли се правиш или какво?

Тук не е литературен форум и да четем разяснения и извинения, а ПРОФЕСИОНАЛЕН. Темата отиде на втора страница и НИЩО - грам техническа информация няма, която да остане в полза и на другите участници. Колко пъти трябваше да ти се каже да си оформиш ПЪРВИЯ пост по правилата. А не да пишеш колко пъти си ги прочел и да се извиняваш че не си ги разбрал.

Въобще не става дума за толерантност. Понеже си нов се старая да ти обяснявам най-подробно какво да направиш, но ти не го правиш и си знаеш твоето. Този форум е за ВЗАИМОПОМОЩ. И елементарните му правила ще се спазват.

Ще закача темата отгоре за пример какво НЕ ТРЯБВА да се прави в този форум.
_________________
Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една.
Ако двамата имаме по една идея и ги разменим, ще имаме по две!
Oтопление и ВиК. Интелигентни отплителни системи. Проектиране продажба доставка монтаж
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Yahoo Messenger
Потърси "Сервизен режим за TV ELITE 29EF73 - как НЕ ТРЯБВА да се пита" в магазин за електроника Pulsator.bg : БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА над 90 лв.

Покажи мнения от преди:   
Потърси "Сервизен режим за TV ELITE 29EF73 - как НЕ ТРЯБВА да се пита" в Интернет



Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Форум за електроника Форуми -> Модераторско кошче Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Към:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети