Форум за електроника Форуми Форум за електроника

Форум за електроника
Български форум за електроника, ремонти, схеми, документация
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ГрупиГрупи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Търси в цяла България :   Enhanced by: Jabse.com : българската търсачка
Сервизен режим за TV ELITE 29EF73 - как НЕ ТРЯБВА да се пита
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Форум за електроника Форуми -> Модераторско кошче
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Poki
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 13 Юли 2008
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Пон Ное 17, 2008 23:25    Заглавие: Сервизен режим за TV ELITE 29EF73 - как НЕ ТРЯБВА да се пита Отговорете с цитат

Колеги, може ли някой да ми каже как се влиза в сервизен режим на този телевизор TV ELITE 29EF73 ?

Мерси предварително.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
emoome
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 05 Сеп 2006
Мнения: 4842

МнениеПуснато на: Пон Ное 17, 2008 23:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Може.Smile
Цитат:
1 действие Свали капака

2 действие напиши състава
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Poki
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 13 Юли 2008
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Пон Ное 17, 2008 23:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Ще попитам утре баща ми точно какъв му е процесора.

Не мога да разбера само защо темата ми беше преместена ?? Тук никой няма да я види, а предполагам, че ще бъде изтрита и от тук в скоро време...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
emoome
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 05 Сеп 2006
Мнения: 4842

МнениеПуснато на: Пон Ное 17, 2008 23:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
ще бъде изтрита и от тук в скоро време...

Много вероятно, ако не спазиш правилата как се пита Idea
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Poki
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 13 Юли 2008
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Пон Ное 17, 2008 23:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, извинявам се за което, вече се запознах с правилата. Просто щях утре да допълня нужната информация, но щом се налага, ще пусна нова тема, когато я имам.

Благодаря за вниманието и се извинявам, че ви създадох работа. Повече няма да се повтори Smile

Приятна вечер.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Филипов
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 01 Дек 2002
Мнения: 7593
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Вто Ное 18, 2008 2:13    Заглавие: Отговорете с цитат

В качеството си на какъв използваш думата "колеги"?

Редактирай си първия пост по правилата, но съм убеден че няма какво да правиш в сервизно меню, което е за СЕРВИЗНИ СПЕЦИАЛИСТИ.
_________________
Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една.
Ако двамата имаме по една идея и ги разменим, ще имаме по две!
Oтопление и ВиК. Интелигентни отплителни системи. Проектиране продажба доставка монтаж
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Yahoo Messenger
Poki
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 13 Юли 2008
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Вто Ное 18, 2008 13:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Явно в този форум не съм желан, за това нямам и намерение да разчитам на помощ от ваша страна. Завършил съм Попов, специалност Радио и Телевизия, и в това качество реших да си позволя да се обърна към вас по този начин, като хора с общи интереси, но явно съм ви засегнал, извинявайте за което. Със сигурност не разбирам от телевизори колкото вас, просто се обърнах към вас с уважение, но явно не съм бил разбран правилно. Попринцип не се занимавам с ремонт на телевизори, баща ми ме помоли да потърся информация за въпросния телевизор.. както и да е, може да изтриете темата.

Да сте живи и здрави, и шапка ви свалям за този форум, съжалявам само, че бях посрещнат и пренебрегнат по този начин.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Филипов
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 01 Дек 2002
Мнения: 7593
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Вто Ное 18, 2008 13:44    Заглавие: Отговорете с цитат

По нещо да си показал че си специалист а не клиент?
emoome написа:
1 действие Свали капака
2 действие напиши състава

Poki написа:
Ще попитам утре баща ми точно какъв му е процесора.
Кой е специалиста - ти или баща ти?
Poki написа:
вече се запознах с правилата. Просто щях утре да допълня нужната информация
Все още не е направено. Макар че е написано:
Цитат:
Какво сте измерили или направили и защо трябва да се направи (например влизане в сервизно меню). Описвайте проблема защото не всичко се прави от сервиз и може да си вкарате допълнително автоголове.

И все още не е ясно защо ти е (или на баща ти). Имам съвсем основателни подозрения, че с некомпетентна намеса ще предизвикате допълнителни поражения. И за да не съм голословен - съвсем пресен пример: http://forum.eshop.bg/viewtopic.php?t=46917 Там питащият е отворил капака, написал е интегралните схеми и въпреки всичко не може да съобрази някои основни неща (наличие на E-W корекция) и се опитва под вола да търси теле, с което предизвиква допълнителни поражения. Нещо да кажеш?
_________________
Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една.
Ако двамата имаме по една идея и ги разменим, ще имаме по две!
Oтопление и ВиК. Интелигентни отплителни системи. Проектиране продажба доставка монтаж
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Yahoo Messenger
Poki
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 13 Юли 2008
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Вто Ное 18, 2008 14:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Значи баща ми работи в сервиз и ме помоли да проверя как се влиза в сервизен режим на този телевизор, като ми каза само модела, защото много други пъти това е било достатъчно. Снощи, когато писах темата той вече си беше легнал. Просто нямаше как да ви кажа какъв е състава, при положение, че аз нямам достъп до телевизора въобще. Значи аз не съм специалист, най-малкото, че съм само на 20 години, но бях засегнат от факта, че поставихте под въпрос уменията и знанията на баща ми, който смело мога да кажа, че е специалист, дори и повече от това.

Разбирам вашата загриженост, за това, че някой краен клиент в опитите си да си оправи сам телевизора, може да си вкара автогол, но да правите заключения за компетентноста на баща ми само от факта, че съм попитал как се влиза в сервизен режим, като съм пропуснал да спомена състава, е меко казано смешно. Не съм сигурен за какво му е точно на баща ми, но със сигурност знае какво прави, и за това и моята молба беше ограничена в питането за входа за сервизен режим.

Както и да е, той вече си е решил проблема със телевизора, за това може да изтриете темата.

И все пак можеше просто да напишете, че ако незнам точно какво правя, е по-добре да потърса по компетентно мнение, от колкото да правите предварителни заключения.

Приятен ден.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
eler
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 30 Яну 2005
Мнения: 2243
Местожителство: Раднево

МнениеПуснато на: Вто Ное 18, 2008 18:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Ами трябваше в началото да кажеш, че баща ти е телевизионен техник. Хората от къде да знаят това. Просто се опитват да предпазят колегата си, който евентуално ще оправя поразиите от некомпетентна намеса. Преди години съм работил като телевизионен техник и знам какво е да оправяш телевизор, ровен от некомпетентен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Потърси "Сервизен режим за TV ELITE 29EF73 - как НЕ ТРЯБВА да се пита" в магазин за електроника Pulsator.bg : БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА над 90 лв.

Покажи мнения от преди:   
Потърси "Сервизен режим за TV ELITE 29EF73 - как НЕ ТРЯБВА да се пита" в Интернет



Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Форум за електроника Форуми -> Модераторско кошче Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Към:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети