Форум за електроника Форуми Форум за електроника

Форум за електроника
Български форум за електроника, ремонти, схеми, документация
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ГрупиГрупи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Service Manual Search :   Enhanced by: Jabse.com : българската търсачка
Относно схема на транзисторно запалване на сузуки 125

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Обща електроника - General Electronics
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
1-wg
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 12 Фев 2007
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Съб Юни 21, 2008 16:01    Заглавие: Относно схема на транзисторно запалване на сузуки 125 Отговорете с цитат

Здравей те, правя едно сузуки 125 не пали, още при първия преглет останових че проблема му е в електроният блок на запалването.

той е човъркан и е правен от някой "специалист" и вече е неизползваем оригиналният.

той съдържа "залят е със смола и е човъркан" инпулсен траф, повдигаш напрежението, тиристорнокондензаторно запалване, но оригиналната схема, си е бая сложна за изпълнение в любителски условия..

Та въпроса ми е, тук измислих една схема, но съм се занимавал с електроника одавна, нарочно съм ползвал мултивибраторно въжбуждане а не блокинг генератор, може би се сещате защо, има ли някакъв шанс тази схема да тръгне криво ляво, колкото да хвърля някаква искра..

благодаря ви много.




_________________
подпис
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ivankrivodol
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 12 Сеп 2004
Мнения: 2492
Местожителство: Криводол

МнениеПуснато на: Съб Юни 21, 2008 16:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Значи не знам дали ще "хвърля някаква искра". Обаче е добре да кажеш каква ти е идеята как ще бъде управляван първия транзистор, тоя долу вляво, дето в базата му има някакво трафче?
_________________
Доливо- Доброволски - 2Т6821- любител - за хора с подобаващи професии - с предимство! KSL member! (And Night Writer Wink )
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
1-wg
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 12 Фев 2007
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Съб Юни 21, 2008 16:49    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, "някаквото трафче" Razz е импулсният датчик на коляновия вал, койт дава импулс за запалване, който пък може да е изместен доста назад, ако оригиналната схема има управление на ъгъла на запалване. Very Happy Very Happy

Схемата е доста любителска за да я обяснявам. Surprised Smile

ето и оригиналната простотия...






_________________
подпис
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Гост






МнениеПуснато на: Съб Юни 21, 2008 18:51    Заглавие: Отговорете с цитат

Коега това ще заработи когато рак свирне."ИМПУЛСЕН ДАТЧИК"-как го измосли?!?Това е една обикновна бобинка със сърцевина която следи магнитното поле на "КОЛЕНОВИЯ ВАЛ"-друга глупост,на "магнета" или магнита по-точно полето следи.Цялата електроника на моторетките един синус преобразува.Ама ти си напреднал ти знаеш.Та вземи си вузстанови оригиналното или си купи ново че докато експериментираш току виж сезона отминал.
Върнете се в началото
Гост






МнениеПуснато на: Съб Юни 21, 2008 19:07    Заглавие: Отговорете с цитат

То да купиш лесно, но няма от къде това не е опел..

И има такива запалвания на автомобил "гас" за съжеление който си ги спомня едва ли има компютър.

Confused
Върнете се в началото
1-wg
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 12 Фев 2007
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Съб Юни 21, 2008 19:11    Заглавие: Отговорете с цитат

това бях аз забравих да се логна..

А това е схемата на общата инсталация..



И конкретно не разбрах защо "това няма да тръгне" няма да има стръмност ли или ......
_________________
подпис
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
тролчо
Гост





МнениеПуснато на: Съб Юни 21, 2008 19:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Съвсем сериозно.Досега не съм сменявал,винаги съм имал късмет и дефктната платка си е тръгвала след замяна на тиристор диод едно съпротивление и големия кондензатор,а в повечето случаи проблема е само студени спойки.Така гадната смес при японските моторетки е податлива на петролни разтворители,при европейските е доста по-гадно.Случвало се е да утрепя и цял ден.Доста колеги отремонтират въпросните платки с огромен успех,така че......
Забравих да попитам.Ти провери ли си въпросната бобинка дето я наричаш импулсен датчик.Та и от нея на няколо пъти е имало проблем но основно при КТМ и ХУСБЕРК.При тях прави мвждувитково и импулса е недостатъчен.Ама това дето имаш при теб е малко по-различно,понеже имаш отделно захранване.
Върнете се в началото
1-wg
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 12 Фев 2007
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Съб Юни 21, 2008 20:07    Заглавие: Отговорете с цитат

осцилоскопа ми е на ремонт вече втори път му гърми високата част "30 годишен, надживя вбежнев и комунизма, нормално е."

замерих със мултицет, стлелката мърда, нямам представа дали достатъчно..
самата платка не генерира високото....

В понеделник ще я накисна със нещо разтворително да падне това гадното..
_________________
подпис
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Потърси "Относно схема на транзисторно запалване на сузуки 125" в магазин за електроника Pulsator.bg : БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА над 90 лв.

Покажи мнения от преди:   
Потърси "Относно схема на транзисторно запалване на сузуки 125" в Интернет



Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Обща електроника - General Electronics Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Към:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети