Форум за електроника Форуми Форум за електроника

Форум за електроника
Български форум за електроника, ремонти, схеми, документация
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ГрупиГрупи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Service Manual Search :   Enhanced by: Jabse.com : българската търсачка
Защо гори захранването на ангелските очи
Иди на страница 1, 2, 3  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Обща електроника - General Electronics
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
dido_boi
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 29 Дек 2007
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Съб Дек 29, 2007 9:51    Заглавие: Защо гори захранването на ангелските очи Отговорете с цитат

Здравейте, обръщам се към вас за помощ проблема ми е следния:
Купих си ксенони и ангелски очи за колата. След поставянето им започнаха проблемите, започна да гори захранващото у-во на ангелските очи не искаха да светят ксеноните.Майстора който ми ги слага успя да оправи ксеноните смени няколко захранвания на очите но всеки път горяха и то не пред него. Посъветваха ме да сложа два кондензатора на захранването на ксеноните от 2200 микро и 100 нано фарада като филтри-направих го но ефект никакъв. Включваш очите и ксеноните и след няколко минути очите спират да светят интересното е ,че изгаря едно и също захранване.
Моля ви за помощ защото всеки мой опит ми струва по 30 лв Sad
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ShaGratH^
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 13 Юли 2006
Мнения: 453
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Съб Дек 29, 2007 10:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Какви са тези очи?Със светодиоди ли са и какви са захранванията?Дай повечко инфо.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
dido_boi
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 29 Дек 2007
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Съб Дек 29, 2007 10:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Очите са - студено катодна флуресцентна лампа що се отнася да захранването - то е залято с нещо като силикон и единственото което се вижда е трансформатора
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
TDA2040
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 02 Юни 2005
Мнения: 500
Местожителство: strajica

МнениеПуснато на: Съб Дек 29, 2007 12:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Едни като "обрачи" около самия фар, на някои БМВ съм виждал такива светят бяло. Ако става въпрос за това Smile
_________________
98% от младото поколение е опитвало трева или някакъв вид опиaт!Ако си от 2%, които не са опитвали сложи това под подписа си.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Гост






МнениеПуснато на: Съб Дек 29, 2007 16:41    Заглавие: Отговорете с цитат

точно за това става въпрос
Върнете се в началото
After_Dark
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 23 Сеп 2005
Мнения: 472
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Съб Дек 29, 2007 18:11    Заглавие: Отговорете с цитат

На загасен двигател гори ли или само на запален ?
PS не съм прочел всичко май - имаш ангелски очи и ксенони и инвертори за тях и горят само някои инвертори ?
Пробвай да пуснеш захранванията на всеки инвертор през дросел - феритна сърцевина 4-8мм диаметър със 20-50 навивки медна тел 0.6-1.0 мм и огледай за кофти връзки
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
joda
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 08 Юли 2007
Мнения: 417
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Дек 29, 2007 18:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Премери си напрежението на акумулатора при подадена газ. Виж за каква работна температура и напрежение е предвидено захранването. Вероятно ниските температури го бъзикат, особено ако е някое евтино китайско или турско (не знам дали има други де). Стабилизирането на режима на работа в широки температурни граници не е лека задача.

Има вариант да стабилизираш (по точно ограничиш) напрежението подадено на захранванията на примерно 11,5 волта с обикновен стабилизатор (резистор, ценер за 12в, мощен транзистор и кондензатор). При 11 волта захранванията би трябвало да работят без проблем. Малко намалената сила на светене вероятно няма да е фатална. Може и да намалиш още напрежението докато спрат да гърмят ... примерно 8 волта ...
_________________
Човек обича да прави това което му се отдава. Аз обичам да правя нищо Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
dido_boi
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 29 Дек 2007
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Съб Дек 29, 2007 18:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Инвертора гори при запален двигател но интерестното е че гори един и същ инвертор но несъм проверявал колко е напрежението при запален автомобил (май трябваше да е 14,4 V )
А ако направя стабилизатор на напрежение да премахна ли кондензаторите които сложих като филтър?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
joda
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 08 Юли 2007
Мнения: 417
Местожителство: София

[download attachment]
МнениеПуснато на: Съб Дек 29, 2007 20:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако гори само едното захранване може да е заради индуктивен товар ... някое реле или ел. двигател или пък бобината за свещите. Може и един диод на обратно паралелно на захранването да свърши работа. Пробвай това (виж атача), ако и през него мине нещо ...

Горната схема. Кондензаторите с плюсове са електролитни, примерно по 1000 uF, другите по 100-200 nF. Диода на входа 1N4007 или по як .. за 3-4 ампера, ценера е за 12 волта средно мощен, транзистора примерно 2N3055 на радиатор в зависимост от товара, резистора 100-на ома. Малко е престарана схемата ама понеже не се знае от какво е а и при немалката парична загуба на изгоряло захранване ... няма причина да не се престараеш малко, не е сложна схемката, чарковете са евтини - няколко лева ще ти струва всичко.

Ако ти е сложна горната схема направи долната. Тя е без стабилизатора но премахва поне импулси със сигурност. Ценера на края може и да не го слагаш, но с него със сигурност няма да има пренапрежение. Ако го сложиш трябва да сложиш и бушончето от пред, а ценера да е за 15 волта а не 12 като при стабилизатора и да е мощен. Той ще реже всичко над 15 волта. Ако ти се повреди алтернатора и качиш над 15 волта ще изгори бушончето при положение че ценера издържа по голям ток от него.
_________________
Човек обича да прави това което му се отдава. Аз обичам да правя нищо Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
dido_boi
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 29 Дек 2007
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Съб Дек 29, 2007 22:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря много изчезвам да се занимавам с филтъра
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Потърси "Защо гори захранването на ангелските очи" в магазин за електроника Pulsator.bg : БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА над 90 лв.

Покажи мнения от преди:   
Потърси "Защо гори захранването на ангелските очи" в Интернет



Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Обща електроника - General Electronics Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница 1, 2, 3  Следваща
Страница 1 от 3

 
Към:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети