Форум за електроника Форуми Форум за електроника

Форум за електроника
Български форум за електроника, ремонти, схеми, документация
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ГрупиГрупи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Service Manual Search :   Enhanced by: Jabse.com : българската търсачка
проблем с Nissan micra ls 1989
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Общи приказки - Just talking
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
sz00
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 20 Май 2007
Мнения: 45

МнениеПуснато на: Пет Юни 22, 2007 16:21    Заглавие: проблем с Nissan micra ls 1989 Отговорете с цитат

привет на всички... имам един не малък проблем с количката: от около една седмица ми прави проблеми - значи сутрин с паленето нямах ядове.... но като тръгна и ми се случваше да гасне няколко пъти когато колата е в ниски обороти ( на светофари например)... постепенно взе да става още по зле...- после доката си карах на скорост прекасваше и дори гаснееше понякога и след това много трудно палеше... и тн., докато снощи напално отказа и изобщо вече не може да пали.... аз мислих че нещо се дави но явно не е така, защото погледнах свещите- бяха червени като "киримиди" и до всяка идва искра .... видях и бензиновата помпа- качва гориво до карбуратора....явно проблема е в него.... но имате ли някаква идея какво ще да е точно да знам като го отворя какво да гледам

Последната промяна е направена от sz00 на Вто Юни 26, 2007 12:49; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Noel
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 22 Апр 2004
Мнения: 2767
Местожителство: Пловдив Skype - Noel1960

МнениеПуснато на: Пет Юни 22, 2007 17:21    Заглавие: Re: проблем с Nissan micra ls 1989 Отговорете с цитат

sz00 написа:
защото погледнах свещите- бяха червени като "киримиди"


Това при прекъсващ автомобил не говори много добре . Компресия мерил ли си ?
_________________
Ако не мога да го поправя значи не е развалено .........но живота крие и изненади Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
emil74
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 16 Мар 2007
Мнения: 1106

МнениеПуснато на: Съб Юни 23, 2007 1:02    Заглавие: Re: проблем с Nissan micra ls 1989 Отговорете с цитат

Ток-да те убие, бензин-да те удави, а не иска и не иска, а?

1. Провери дали не пукната дистрибуторната капачка. Подава силна искра, ама кой знае в кой момент... На мен ми се е случвало от такова нещо да скача двигателя да върти наобратно (по един оборот само, но все пак назад). Разгледай си капачката много внимателно или я смени с нова, ако имаш подръка.
2. Погледай дали ти работи автоматичния смукач.

3. Ако проблемът е в компресията, при намаляване разстоянието на свещите наполовина от предписаното, колата трябва да запали. Но аз мисля, че не е тук проблемът. В такъв случай свещите щяха да са черни.

4. Ако проблемът е в карбуратора, почистване и готово. За всеки случай капни малко бензин(една капачка от пластмасова бутилка за безалкохолно, например) директно отгоре, през отвора на въздушния филтър. Веднага завърти. Ако колата припали(да се "обади"), значи си почистваш карбуратора и си търкаляш машинката.

Още нещо: Ако използваш "QWERTY" клавиатура на компютъра, буквичката "Ъ" се намира на мястото на латинското "Y". Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Гост






МнениеПуснато на: Вто Юни 26, 2007 12:46    Заглавие: Отговорете с цитат

emil74 благодаря много за изчерпателния отговор...., но за съжаление все още не мога да подкарам машинката....- проверих дистрибутурната капачка- не е счупена или пукната, но тези пластинки вътре са малко изядени и имаха малко "нагар", изчистих ги... но проблема си остана...(обаче ми се струва че искрата не е много силна), след това пробвах другя ти съвет за карбуратора- сипах малко бензин директно в карбуратора и завъртях но пак не запали, като махнах свещите бяха мокри не чак омаслени, но влажни...( и незнам защо но едната свещ беше по омаслена, другите бяха почти сухи)... смених всичките свещи но не иска и неиска Sad ..... допускаш ли че проблема може да се оправи ако сменя тази капачка(дистрибутурната)...??? благодаря предварително... Confused
Върнете се в началото
sz00
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 20 Май 2007
Мнения: 45

МнениеПуснато на: Вто Юни 26, 2007 12:56    Заглавие: Отговорете с цитат

забравих да спомена че погледнах и електронния смукач- работеше като дам на контакт само някъде заяждаше игличката вътре в леглото на карбуратора и сложих по дебела шайба накрая... сега се оправи като дам на контакт и се връща игличката, но може би сега стои малко отворен през цялото време... мислите ли че това може да се окаже друг проблем...?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
emil74
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 16 Мар 2007
Мнения: 1106

МнениеПуснато на: Вто Юни 26, 2007 22:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Exclamation (pak njamam kirilica)

Iskrata na sve6tta trjabva da e zalto-bjala. Ako e sinja, naj-verojatnijat problem e po elektri4nata 4ast na zapalvaneto. No i faktat, 4e ne pripalva pri sipvane na gorivo direktno principno vodi v tazi posoka. Ako si s obiknoveno zapalvane, smeni kondanzatora na zapalvaneto-v nego e naj-4estata pri4ina za slabata iskra. Pri elektronnoto zapalvane moze da se okaze problem s elektronikata-vazplamenitelja. Proveri dali ti savpadat belezite na angrenaznija remak-da ne e presko4il zab! Njamam pri men tehni4eskoto opisanie na Nisan, za da vidja dali e vazmozno da ti e skasan angrenaznija remak i pak da ima6 tokove. Ne si spomnajam na kakva kola sam sre6tal takova ne6to... VAZ 2105 e ednata, no za drugata ne moga da se setja. Pogledni zadalzitelno angrenaznija remak!

Napravi parvo taka: Svali i po4isti sve6tite. Zavarti bez gas 4-5 sekundi pri svaleni sve6ti. Posle gi zavij(naj-dobre e ako ima6 da slozi6 novi sve6ti). Opitaj da zapali6 po normalnija si na4in. Ako kolata ne se obadi, natisni pedala na gazta do kraja i draz taka, kato varti6 8-10 sekundi. Ako kolata pripali, problemat e podavane na pove4e gorivo. Ako ne se obadi, ostava 90% problem po elektri4eskata 4ast, kakto pisah po-gore.

Ina4e puknatina na distributornata kapa4ka ponjakoga se otkriva mnogo trudno. Pri visokoto naprezenie

Pi6i kakvo stava. 6te izmislim ne6to. Wink


Последната промяна е направена от emil74 на Вто Юни 26, 2007 22:25; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
sz00
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 20 Май 2007
Мнения: 45

МнениеПуснато на: Вто Юни 26, 2007 22:23    Заглавие: Отговорете с цитат

emil74 много благодаря за бързите отговорчета..., но сега се прибирам от работа и ще я гледам пак утре...., но силно се съмнявам да е от снабдяването с гориво.... най-вероятно е нещо с тоците(колата не е с електронно запалване)..., защото искрата на свещите е наистина е мнооого слаба(аз си смислих че е добре защото се виждаше малко искра, но после видях как трябва да е на другата ми кола и разликата е огромна)... смисъл почти съм убеден че е от искрата , защото почти я няма.... ако имаш някакви идеи как да я оправя-давай.... утре ще сложа нов кондензатор и ще видя какво ще стане.... още веднъж благодаря за отговорите Rolling Eyes
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
emil74
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 16 Мар 2007
Мнения: 1106

МнениеПуснато на: Вто Юни 26, 2007 22:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Slaba iskra: 60% kondenzator. 20% elektronika, 20% bobina.

Izvinjavam se za popravkata na predhodnija post, no si izpratil svoja post malko predi da dopalnja onova za angrenaznija remak.


Последната промяна е направена от emil74 на Вто Юни 26, 2007 22:29; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
sz00
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 20 Май 2007
Мнения: 45

МнениеПуснато на: Вто Юни 26, 2007 22:27    Заглавие: Отговорете с цитат

малеее ее тва се казва БЪРЗ отговор.... Very Happy немам думи ... утре ще я гледам и ще пиша какво е станало.... дано и чуя гласа вече Rolling Eyes
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
emil74
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 16 Мар 2007
Мнения: 1106

МнениеПуснато на: Вто Юни 26, 2007 22:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Exclamation
Много слабата искра променя посоката на търсене на проблема. Това , че не е с електронно запалване, вкарва и прекъсвач разпределителя в групата на възможните причини, които иначе са: бобина, кабели за високо напрежение, палец, дистрибуторна капачка и кондензатор. Отделно проблемът може да се дължи на увеличено разстояние между контактите на прекъсвач-разпределителя(чукче и наковалня).
Ще систематизирам търсенето така:

1. Прегледай чукчето и наковалнята. Почисти ги с фина шкурка (Р400), но внимавай накрая да не останат частици от шкурката по тях. Най-лесно става като сгънеш шкурката на две, за да чисти едновременно и чукчето и наковалнята, вкараш я между контактите и после превъртиш двигателя(по-долу пише как), докато чукчето се затвори. Така шкурката ще следва профила на контактите и няма да създава деформации на повърхностите им.
Провери разстоянието на чукчето и накованята! Увеличено разстояние е също доста възможно, защото проблемът ти се е появявал постепенно! Виж колко е предписаното разстояние и го регулирай със съответната хлабиномерна пластина. Ако нямаш пластинка, можеш да използваш парче картон от цигарена кутия. Методът е груб, но е изпитан. При максимално отваряне на чукчето, хлабиномерната пластинка трябва да се движи с леко затягане. Ако чукчето и наковалнята имат язви, значи са за подмяна. Ако имат само нагар, можеш да ги използваш след почистването. Почистваш до получаване на гладка повърхност! Силно нагоряло чукче и наковалня значат, че кондензаторът е за смяна. Ако с чукчето всичко е наред, свали дистрибуторната капачка. Извади главния кабел за високо напрежение от нея, така че да остане закачен само към бобината. Приближи края му на около 4-5 мм от някоя метална част на двигателя, но по-далеч от бензино- и газопроводите. Не го дръж с ръка, а го заклещи чрез изолацията му някак, за да не те удари токът. Превъри ръчно двигателя, най-лесно с прибутване на колата, когато е на 4-та скорост, докато се отдели чукчето от наковалнята. Включи на контакт и с отвертка дай на късо чукчето и наковалнята. При отделяне на отвертката, трябва да прескочи искра между кабела от бобината и масата на колата. Ако искрата е слаба и синкава, проблемът е в бобината, главния кабел или кондензатора(чукчето вече си регулирал). Първо постави друг кабел и повтори опита. Ако и сега искрата е слаба, остава да има проблем в кондензатора или бобината. Подмени кондензатора. Ако и сега не се оправи-за подмяна е бобината. Междувременно можеш да опитваш при всеки опит да върнеш всичко и да запалиш без газ(или с газ натисната до края, НО БЕЗ ПОМПЕНЕ на педала), защото колата сигурно се е доста позадавила. Не бих се изненадал при паленето яко да пукне в ауспуха.

2. Ако искрата още в началото на т.1 е силна и жълто-бяла, то проблемът е в дистрибуторната капачка или палеца(включително в резистора му). Има малка вероятност да е в кабелите към свещите, защото в такъв случай колата щеше поне да припалва. Смени първо палеца. Ако колата не запали, смени и дистрибуторната капачка.

Ако след всичко това колата не запали, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРОВЕРИ ЗАЦЕПВАНЕТО НА АНГРЕНАЖНИЯ РЕМЪК! Това е описано в книжката на колата. Трябва коляновия и разпределителния вал да са на съответните белези, а палецът да сочи на 1-ви или 4-ти цилиндър (ще видиш в книжката на кой точно), при което чукчето е отворено(отделено от наковалнята). При това положение колата ТРЯБВА да запали!

Пиши какво става, че да й чуем гласа!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Потърси "проблем с Nissan micra ls 1989" в магазин за електроника Pulsator.bg : БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА над 90 лв.

Покажи мнения от преди:   
Потърси "проблем с Nissan micra ls 1989" в Интернет



Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Общи приказки - Just talking Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Към:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети