Форум за електроника Форуми Форум за електроника

Форум за електроника
Български форум за електроника, ремонти, схеми, документация
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ГрупиГрупи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Service Manual Search :   Enhanced by: Jabse.com : българската търсачка
свързване на цифров оборотомер
Иди на страница 1, 2, 3  Следваща
 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Форум за електроника Форуми -> Обща електроника - General Electronics
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
silvaro
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 25 Фев 2006
Мнения: 5
Местожителство: sofia

МнениеПуснато на: Съб Фев 25, 2006 11:19    Заглавие: свързване на цифров оборотомер Отговорете с цитат

здравейте, нов съм в този форум и имам едно питане ! става въпрос за китчето на неомонтана за цифров оборотомер.значи взех си го и го сглобих обаче немога да го свържа на колата(опел кадет1.6i),колата е с датчик на Хол а не с чукче на делкото . опитвам се да го свържа на бубината обаче нещо не отчита. замерих с мултицет и напрежението там е 5V ,а китчето е направено да работи на 12V .на входа на оборотомера има един делител с един ценеров диод и два резизтора, в описанието пише че няма нужда от него ако колата работи с датчик на Хол ,откачих ги и пак нестава.дали не трябва да се направи някоя допълнителна схема на входа за да може да отчита ? или ако някой е връзвал такова чудо да сподели?
за справки схемата я има на www.neomontana.dir.bg
Багодаря ви, предварително!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
IGBT
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 30 Мар 2005
Мнения: 373
Местожителство: Стара Загора

МнениеПуснато на: Съб Фев 25, 2006 11:30    Заглавие: Отговорете с цитат

първо да ти кажа че ел. инсталацията на автомобила е подложена на сериозни(около 50 волта)пикови напрежения!ако го вържеш директно има шанс някога тоя ценер на входа да пробие и ще ти се скапе схемата!имам едно списание дето пише как ставаха тея махии с датчиците на хол!ще го потърся и ще го постна!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
silvaro
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 25 Фев 2006
Мнения: 5
Местожителство: sofia

МнениеПуснато на: Съб Фев 25, 2006 11:32    Заглавие: Отговорете с цитат

IGBT написа:
първо да ти кажа че ел. инсталацията на автомобила е подложена на сериозни(около 50 волта)пикови напрежения!ако го вържеш директно има шанс някога тоя ценер на входа да пробие и ще ти се скапе схемата!имам едно списание дето пише как ставаха тея махии с датчиците на хол!ще го потърся и ще го постна!


много ще съм ти благодарен ! аз отивам пак да пробвам без ценера и ще напиша какво става!
едит: пробвах и без ценера и пак не отчита .....
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
airclima
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 11 Яну 2005
Мнения: 36
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Съб Фев 25, 2006 17:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Каква е колата ти и какви са цветовете на бубината? За да ти кажа каде да свържеш входа на оборотомера.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Гост






МнениеПуснато на: Съб Фев 25, 2006 18:35    Заглавие: Отговорете с цитат

airclima написа:
Каква е колата ти и какви са цветовете на бубината? За да ти кажа каде да свържеш входа на оборотомера.

колата е опел кадет 1.6i към бубината идват два черни кабела от делкото и други два пак черни от ... най-вериятно компютъра на колата. (бубината има 4 кабела влизащи в нея и един отива към дистрибуторната капачка-високоволтов за искрата).това е което знам. мерих с мултицет на кабелите има напрежение 4.5-5.0V
Върнете се в началото
pamporov
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 02 Фев 2004
Мнения: 4939

МнениеПуснато на: Съб Фев 25, 2006 19:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Айде стига сте бУбиносвали де, правилното е бОбина!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Astor
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 01 Дек 2005
Мнения: 169

МнениеПуснато на: Нед Фев 26, 2006 0:38    Заглавие: Отговорете с цитат

Какви компютри в Опел кадет бе хора !!!
_________________
The Big Man
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Vaklin
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 02 Юли 2005
Мнения: 2054

МнениеПуснато на: Нед Фев 26, 2006 1:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Човекът е написал 1.6i! Значи инжекцион. Значи с ECU. Всичко дотук е правилно. Сега да каже и типа на двигателя (буквички и цифрички) и може би и да му се реши проблема.
_________________
--------------------------------------------------
Ако търсите помощ, сбъркали сте форума.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
silvaro
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 25 Фев 2006
Мнения: 5
Местожителство: sofia

МнениеПуснато на: Нед Фев 26, 2006 13:51    Заглавие: Отговорете с цитат

Vaklin написа:
Човекът е написал 1.6i! Значи инжекцион. Значи с ECU. Всичко дотук е правилно. Сега да каже и типа на двигателя (буквички и цифрички) и може би и да му се реши проблема.

прав си колата е опел кадет 1.6i моноинжекцион !двигателя е C16LZ почти идентичен е с по-масовия C16NZ разликата е само в това че моя е малко по-бавнооборотен ..... колата наистина има компютър(ECU) за колегата дето питаше ... намира се в краката на човека седящ отдясно отпред хаванат е за дясната колона под калника...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slav4o.com
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 04 Юли 2004
Мнения: 2951
Местожителство: Велико Търново

МнениеПуснато на: Нед Фев 26, 2006 16:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Електронно запалване има сигурно в кутията, но и инжекторната система трябва да се управлява някак та това чудо прави и тая работа. От някъде трябва да се извадят импулси. Не става ли чрез увиване около кабела ня някоя свещ. чъвал съм и за такива варианти. но тогава ще отчита 4 пъти по-ниски обороти и ще трябва пренастройка.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Потърси "свързване на цифров оборотомер" в магазин за електроника Pulsator.bg : БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА над 90 лв.

Покажи мнения от преди:   
Потърси "свързване на цифров оборотомер" в Интернет



Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Форум за електроника Форуми -> Обща електроника - General Electronics Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница 1, 2, 3  Следваща
Страница 1 от 3

 
Към:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети