Форум за електроника Форуми Форум за електроника

Форум за електроника
Български форум за електроника, ремонти, схеми, документация
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ГрупиГрупи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Service Manual Search :   Enhanced by: Jabse.com : българската търсачка
Гаранционно поддържане
Иди на страница 1, 2, 3  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Общи приказки - Just talking
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
vlad_o
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 27 Ное 2004
Мнения: 857
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет Дек 02, 2005 12:38    Заглавие: Гаранционно поддържане Отговорете с цитат

Колеги може ли да се вземат пари за труд на гаранционно поддържано изделие?
Не питам случайно...
_________________
ДЕИСТВАЙ СМЕЛО И СМАХНАТО
SKYPE vvvlado53
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Stoy40
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 21 Окт 2004
Мнения: 3144
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Пет Дек 02, 2005 13:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Може братко,може ...в милата ни татковина всичко може...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
vlad_o
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 27 Ное 2004
Мнения: 857
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет Дек 02, 2005 13:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Щото се натъкнах на подобен случай от едни не безизвестни сервизи
дискутирани по форума.Само ,че беше за хладилник.
_________________
ДЕИСТВАЙ СМЕЛО И СМАХНАТО
SKYPE vvvlado53
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Boiko
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 01 Апр 2004
Мнения: 540
Местожителство: София-Люлин 8 зад Билла 0888 491 426

МнениеПуснато на: Пет Дек 02, 2005 14:09    Заглавие: Re: Гаранционно поддържане Отговорете с цитат

vlad_o написа:
Колеги може ли да се вземат пари за труд на гаранционно поддържано изделие?
Не питам случайно...

Разбира се че може. Ако при преместване си скъсал тръбички и е излетял фреона, сервиза ли трябва да поема твоята небрежност?
Опиши по конкретно случая. Има ли нарушение на "Инструкцията по експлоатация" ,както казвахме в казармата? Very Happy
_________________
НБС-СЕБТ http://www.nbs-set.com/
http://tvbonel.alle.bg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
vlad_o
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 27 Ное 2004
Мнения: 857
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет Дек 02, 2005 15:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
още един съвет от "Фирмен сервиз "

Недей търси под вола теле.
Просто са го изнудили.Сменили му камерата.От там е изтичал фреон.Хладилник на 2м.Просто си е бил дефектен.
И дръг случай мога да ви кажа -на 6м телевизор ,изгоряло захранване-винивни били хлебарките.Това е в къща в която се ходи по чорапи и няма нито една хлебарка.Колко му е 50 кинта.Що да не ги явземеш.
_________________
ДЕИСТВАЙ СМЕЛО И СМАХНАТО
SKYPE vvvlado53
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
vlad_o
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 27 Ное 2004
Мнения: 857
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет Дек 02, 2005 15:36    Заглавие: Отговорете с цитат

за цитата -грешка.Извинявам се. Sad
_________________
ДЕИСТВАЙ СМЕЛО И СМАХНАТО
SKYPE vvvlado53
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Boiko
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 01 Апр 2004
Мнения: 540
Местожителство: София-Люлин 8 зад Билла 0888 491 426

МнениеПуснато на: Пет Дек 02, 2005 16:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Владо,
За такива случаи има към всяка голяма община, комисии за защита на потребителя. В тези комисии има и специалисти от нашия бранш, които на място преценяват,кой крив-кой прав.За конкретния случай,може би е късно, но е хубаво да се знае за в бъдеще, защото подобни случаи винаги ще има. В много случаи клиента "търси под вола теле" като търси начин да му бъде извършен гаранционен ремонт при нарушени гаранционни условия.Има и ответно равнозначни случаи. Без конкретно становище на независим орган /визирам горната комисия/ е рисковано да се дава мнение за "фирмен" ,"антифирмен" или какъвто и да е сервиз.
Успех във всички начинания.
_________________
НБС-СЕБТ http://www.nbs-set.com/
http://tvbonel.alle.bg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
pexli
Активен потребител
Активен потребител


Регистриран на: 30 Сеп 2005
Мнения: 64

МнениеПуснато на: Пон Дек 05, 2005 10:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Boiko написа:
Владо,
За такива случаи има към всяка голяма община, комисии за защита на потребителя. В тези комисии има и специалисти от нашия бранш, които на място преценяват,кой крив-кой прав.За конкретния случай,може би е късно, но е хубаво да се знае за в бъдеще, защото подобни случаи винаги ще има. В много случаи клиента "търси под вола теле" като търси начин да му бъде извършен гаранционен ремонт при нарушени гаранционни условия.Има и ответно равнозначни случаи. Без конкретно становище на независим орган /визирам горната комисия/ е рисковано да се дава мнение за "фирмен" ,"антифирмен" или какъвто и да е сервиз.
Успех във всички начинания.


Както и "Фирменните сервизи" гледат да прецакат обикновенният клиент да не му признаят гарацията за да ми вземат парите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
мульо
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 25 Ное 2004
Мнения: 929
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Дек 05, 2005 18:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Ето пресен случай - мой колега си купува "вечно" фенерче с бял свтодиод, такова дето като го разклащащ се зарежда един кондензатор и свети някоя и друга минута. Малко след него си купувам две - едно за колата, едно за в къщи /първото даже се наложи да го използвам една вечер, когато колата ми направи проблем и си казах, че точно навреме съм се обзавел Very Happy /. Купуват си и други колеги такива. В един хубав момент на един от тях фенерът спира да свети. Какво се оказва при ремонта - светодиодът изгорял, защото е дирекно вързан към 2-3 батерии; магнитът дето се мандахерца във въздушната междина на една бобина не е никакъв магнит, а парче желязо. Двата края на бобината запоени на късо на платката Exclamation Rolling Eyes . Ходихме - не щат да си ги вземат и да ни върнат парите. Обаждаха се в комисията за защита на потребителя - нямам още информация, ама най-вероятно няма ефект защото мина време и няма движение по случая! На това какво му казвате?
Между другото първото купено фенерче си беше каквото трябва да бъде, всички остнали - пълни ментета!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
fishev
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 19 Мар 2004
Мнения: 1704
Местожителство: Перник

МнениеПуснато на: Пон Дек 05, 2005 20:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Това за вечното фенерче сериозно ли го пишеш Следващия път си купи перпедум мобиле и тогава наистина може и да ти дадат вечна гаранция
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Потърси "Гаранционно поддържане" в магазин за електроника Pulsator.bg : БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА над 90 лв.

Покажи мнения от преди:   
Потърси "Гаранционно поддържане" в Интернет



Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Общи приказки - Just talking Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница 1, 2, 3  Следваща
Страница 1 от 3

 
Към:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети