Форум за електроника Форуми Форум за електроника

Форум за електроника
Български форум за електроника, ремонти, схеми, документация
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ГрупиГрупи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Търси в цяла България :   Enhanced by: Jabse.com : българската търсачка
соларен панел за автомобил с каква мощност

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Обща електроника - General Electronics
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
tihogr
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 42

МнениеПуснато на: Вто Авг 29, 2017 23:48    Заглавие: соларен панел за автомобил с каква мощност Отговорете с цитат

Здравейте,
искам да си купя нещо подобно: http://djadjite.com/avto-aksesoari/solaren-panel-za-avomobil.html
но не съм сигурен дали в действителност ще върши работа (да компенсира саморазряда на акумулатора, когато е на паркинг и не се кара, и от алармата) и по специално ме интересува колко вата ще ми трябва да е за тази цел понеже четох, че над определени ватове трябва и регулатор?
Може също да препоръчате и магазин от който да се закупи в смисъл да са качествени и цените разумни (питането е за София, но може и от интернет да поръчам също).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
pk123
Активен потребител
Активен потребител


Регистриран на: 15 Мар 2011
Мнения: 75
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Авг 30, 2017 9:24    Заглавие: Отговорете с цитат

12V, 180 до 400 mAh би трябвало да компенсира саморазряда на акумулатора, когато е на паркинг и не се кара, и от алармата - дотолкова,
само че:
зареден акумулатор дава 12.5V, т.е. акумулаторът ще захранва панела;
запалката на автомобила често е през ключ и от там няма да стане.
Дадената информация е малко подвеждаща.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Филипов
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 01 Дек 2002
Мнения: 7601
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Сря Авг 30, 2017 9:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Карай си колата и не се занимавай с глупости.
_________________
Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една.
Ако двамата имаме по една идея и ги разменим, ще имаме по две!
Oтопление и ВиК. Интелигентни отплителни системи. Проектиране продажба доставка монтаж
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Yahoo Messenger
hidrazin
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 05 Мар 2008
Мнения: 1279
Местожителство: Казанлък

МнениеПуснато на: Сря Авг 30, 2017 20:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако колата ти е в ред и не я държиш като паметник (да я караш само по празници) не ти трябва никакъв панел...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
tihogr
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 42

МнениеПуснато на: Сря Авг 30, 2017 21:19    Заглавие: Отговорете с цитат

Принципно е в ред, но не я карам всеки ден, но пък и не стои чак като паметник и въпреки това ми умират сравнително бързо акумулаторите (последния ми изкара повече около 3г. сега съм с нов Варта 62 или 64Ah беше). Утечка уж няма, а запалена на място и с къси светлини на около 1500 - 2000 оборота ми показва 13.67V.
Някъде четох, че е нормално да е в границите между 13.8 - 14.8V та се чудя като съм на минимума дали да не погледне някои алтернатора (регулатор, четки) за да е по към горните граници или нещата са си добре?
Истината е, че тук в София не ходя всеки ден на работа, а само от време на време, но пък в делничните дни карам децата на детска, което е късо като разстояние и събота и неделя въртя по-малко я до някои магазин, мол или другаде, а когато пътувам до провинцията (което не е точно всеки месец) минавам между 250 и 600км. Случва се понякога да седи по 4-5 дена де без да я карам. Не знам дали това е достатъчно.
Все пак има някакъв проблем или не ми зарежда както трябва или наистина карането ми не е достатъчно, а може би и двете и явно с течение на времето се получава недозареждане. Именно за това питам за тези панели.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Филипов
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 01 Дек 2002
Мнения: 7601
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Чет Авг 31, 2017 9:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Ами калпави са акумулаторите. Особено някои прехвалени надписи.
Обикновено се скапват при направилно свързана съвременна мощна свирка от типа на 4x45-50W. Трябва двата плюса да са разделени. и мощния да се гаси при изваден ключ.

Нормално заряда трябва да е 14-14,2V - при над 2000 оборота задължително. Иначе се случва недозареждане при кратки разстояния и каране на фарове. Но веднъж месечно при над 100 км. курс е достатъчно.

Ако систематично не се дозарвежда едно 12V китайско адаптерче за няколкостотин mA е достатъчно - паралелно без да сваляш акумулатора.
_________________
Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една.
Ако двамата имаме по една идея и ги разменим, ще имаме по две!
Oтопление и ВиК. Интелигентни отплителни системи. Проектиране продажба доставка монтаж
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Yahoo Messenger
Потърси "соларен панел за автомобил с каква мощност" в магазин за електроника Pulsator.bg : БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА над 90 лв.

Покажи мнения от преди:   
Потърси "соларен панел за автомобил с каква мощност" в Интернет



Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Обща електроника - General Electronics Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Към:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети